Strony
Powiązane
  • Rzetelne wiadomościRzetelne wiadomości
    Z takimi właśnie wiadomościami chce mieć do czynienia czytelnik jak i widz oglądający telewizję. Żadne inne informacje, jak tylko rzetelne, nie są dla niego dość dobre. Tylko z rzetelnych informacji …
  • Najważniejsze newsyNajważniejsze newsy
    Człowiek bez codziennej dawki wiadomości ze świata, byłby totalnym ignorantem. Można na jakiś czas odciąć się od rzeczywistości, ale na dłuższą metę, może nam to tylko zaszkodzić. Człowiek nabywa swoją …
Tagi
Najnowsze komentarze

    Internet szansą dla młodych firm. Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Jednakże jak skutecznie trafić w najwłaściwsze, ścisłe grono odbiorców? Tradycyjne formy marketingu, takie jak reklamy w telewizji, radiu czy gazetach nie zagwarantują tego. Faktem jest, że coraz więcej młodych ludzi rezygnuje z oglądania telewizji, ale przeznaczając ten czas na surfowanie w internecie. Aby efektywnie reklamować swoje produkty i usługi należy być elastycznym i potrafić dostosować się do trendów panujących na świecie. Dlatego też, reklama w internecie jest nową, prężnie rozwijającą się strategią w marketingu. Pozwala na zacieśnianie grona odbiorców i lepszą kontrolę wyświetlanej treści, nie ma sensu reklamować przecież najnowszego sprzętu do nurkowania na portalu o tematyce lotnictwa. Ponadto reklama w internecie jest tańsza niż korzystanie z pośrednictwa radia czy telewizji. Nie ma również ograniczeń czasowych i jest elastyczna. Dzięki temu nawet dopiero co rozwijające się firmy, nie mające jeszcze wielkich funduszy na kampanię reklamową, mogą zaistnieć w sieci.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>