Strony
Powiązane
  • Taniec z Gwiazdami miał spory wpływ na świadomość taneczną Polaków
    Jeszcze parę lat temu można by zapytać przeciętnego Polaka na temat jego wiedzy z tańców. Zapytać go na przykład o to jakie zna tańce latynoamerykańskie, czym różnią się one od …
  • Internet – pakiet ochronny.
    Według co poniektórych ludzi z Internetu powinni umieć korzystać już dzieci. Wiele rodziców idzie na łatwiznę i wolne chwile w dniu dziecka, często zapełniają tym, iż pozwalają im grac na …
Tagi
Najnowsze komentarze

    Internet szansą dla młodych firm. Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Jednakże jak skutecznie trafić w najwłaściwsze, ścisłe grono odbiorców? Tradycyjne formy marketingu, takie jak reklamy w telewizji, radiu czy gazetach nie zagwarantują tego. Faktem jest, że coraz więcej młodych ludzi rezygnuje z oglądania telewizji, ale przeznaczając ten czas na surfowanie w internecie. Aby efektywnie reklamować swoje produkty i usługi należy być elastycznym i potrafić dostosować się do trendów panujących na świecie. Dlatego też, reklama w internecie jest nową, prężnie rozwijającą się strategią w marketingu. Pozwala na zacieśnianie grona odbiorców i lepszą kontrolę wyświetlanej treści, nie ma sensu reklamować przecież najnowszego sprzętu do nurkowania na portalu o tematyce lotnictwa. Ponadto reklama w internecie jest tańsza niż korzystanie z pośrednictwa radia czy telewizji. Nie ma również ograniczeń czasowych i jest elastyczna. Dzięki temu nawet dopiero co rozwijające się firmy, nie mające jeszcze wielkich funduszy na kampanię reklamową, mogą zaistnieć w sieci.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>