Strony
Powiązane
  • Reklama w internecie
    Internet szansą dla młodych firm. Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Jednakże jak skutecznie trafić w najwłaściwsze, ścisłe grono odbiorców? Tradycyjne formy marketingu, takie jak reklamy w …
  • Wpływ reklamy na dziecko
    Z roku na rok coraz bardziej programy telewizyjne naszpikowane są najróżniejszego rodzaju reklamami. O ile osoby dorosłe wytworzyły w sobie (przynajmniej duża część z nich) swoista „odporność na tego typu …
Tagi
Najnowsze komentarze

    Internet szansą dla młodych firm. Nie od dziś wiadomo, że reklama jest dźwignią handlu. Jednakże jak skutecznie trafić w najwłaściwsze, ścisłe grono odbiorców? Tradycyjne formy marketingu, takie jak reklamy w telewizji, radiu czy gazetach nie zagwarantują tego. Faktem jest, że coraz więcej młodych ludzi rezygnuje z oglądania telewizji, ale przeznaczając ten czas na surfowanie w internecie. Aby efektywnie reklamować swoje produkty i usługi należy być elastycznym i potrafić dostosować się do trendów panujących na świecie. Dlatego też, reklama w internecie jest nową, prężnie rozwijającą się strategią w marketingu. Pozwala na zacieśnianie grona odbiorców i lepszą kontrolę wyświetlanej treści, nie ma sensu reklamować przecież najnowszego sprzętu do nurkowania na portalu o tematyce lotnictwa. Ponadto reklama w internecie jest tańsza niż korzystanie z pośrednictwa radia czy telewizji. Nie ma również ograniczeń czasowych i jest elastyczna. Dzięki temu nawet dopiero co rozwijające się firmy, nie mające jeszcze wielkich funduszy na kampanię reklamową, mogą zaistnieć w sieci.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>