Strony
Powiązane
  • Najważniejsze newsyNajważniejsze newsy
    Człowiek bez codziennej dawki wiadomości ze świata, byłby totalnym ignorantem. Można na jakiś czas odciąć się od rzeczywistości, ale na dłuższą metę, może nam to tylko zaszkodzić. Człowiek nabywa swoją …
  • Pierwsze edycje Tańca z Gwiazdami jako przełom w polskiej rozrywcePierwsze edycje Tańca z Gwiazdami jako przełom w polskiej rozrywce
    Zanim w 2007 roku do Polski nie wkroczył popularny na całym świecie program rozrywkowy „Taniec z Gwiazdami”, w polskiej rozrywce nie działo się za wiele. Wcześniejsze programy głównie były nudne …
Tagi
Najnowsze komentarze

    Torby z nadrukiem jako narzędzie reklamowe. Dlaczego torby papierowe są tak chętnie używane w handlu? Po pierwsze jest to praktyczny sposób na zapakowanie towarów sposób ekologiczny i sprzyjające naszej planecie. Trend ekologiczny na dobre przerodził się przyjazne naturze nawyki, na przykład właśnie pakowanie w papier, który rozkłada się o wiele szybciej niż folie plastikowe.Ponadto torby papierowe z nadrukiem to doskonałe narzędzie reklamowe. Na opakowaniu produktu można umieścić zarówno logo jak i hasło reklamowe, które wspiera identyfikacji wizualnej firmy i pomaga klientom do zapamiętania jej idei, a także tworzeniu w myślach pozytywnych skojarzeń z danym przedsiębiorstwem. Torby z papieru nie są drogą inwestycją, zaś mają skuteczny przekaz reklamowy, ponieważ oddziałują na klienta przez dłuższy czas. Zwykle po rozpakowaniu produktu w domu klienci nie pozbywają się toreb papierowych. W związku z tym przy ich ponownym używaniu to narzędzie promocyjne działa w dalszym ciągu. W taki sposób marka może trwale zagościć w świadomości potencjalnego klienta.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>