Strony
Powiązane
  • Ekspresy kawowe gastronomiczneEkspresy kawowe gastronomiczne
    Ekspresy kawowe gastronomiczne. Kawa jest w Polsce coraz popularniejszym napojem. Do Polski również zawitała moda na picie kawy. Systematycznie przybywa kawiarni, kafejek i innych miejsc, w których można napić się …
  • Torby papierowe producentTorby papierowe producent
    Popularność papierowych toreb. Popularność papierowych toreb jest bardzo duża, ponieważ dzięki nim można spakować wiele rzeczy oraz towarów. Jest to przede wszystkim spore udogodnienie dla osób kupujących zakupy w marketach, …
Tagi
Najnowsze komentarze

    Z roku na rok coraz bardziej programy telewizyjne naszpikowane są najróżniejszego rodzaju reklamami. O ile osoby dorosłe wytworzyły w sobie (przynajmniej duża część z nich) swoista „odporność na tego typu kampanię reklamowa, o tyle dzieci są bardzo podatne na wszelkie formy reklamy. Jako osoby o mniejszym krytycyzmie oraz z natury rzeczy łatwowierne, z ufnością przyjmują wszystkie informacje zawarte w materiałach reklamowych. Jest to w sumie normalne zachowanie, każdy z nas chciałby mieć cos tam więcej niż posiada obecnie, a jeśli przedmioty są prezentowane w sposób profesjonalny, ze znajomością ludzkiej psychiki (a zazwyczaj tak jest, gdyż przecież reklamą zajmują się najlepsi specjaliści), wielu z nas stoi na przegranej pozycji w starciu z reklamą. Córka czy synek urzeczony wspaniałą prezentacją produktu już wierci nam „dziurę w brzuchu”, byśmy dokonali zakupu. Wszelkie racjonalne tłumaczenia dziecku, że np. nie są to wyroby najwyższej jakość, czy są drogie – nie trafiają przeważnie do przekonania młodego człowieka. No cóż, najlepszym nauczycielem jest życie i doświadczenia zdobyte podczas dorastania.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>