Strony
Powiązane
  • Wpływ reklamy na dziecko
    Z roku na rok coraz bardziej programy telewizyjne naszpikowane są najróżniejszego rodzaju reklamami. O ile osoby dorosłe wytworzyły w sobie (przynajmniej duża część z nich) swoista „odporność na tego typu …
  • Rozrost mediów
    Media obecnie są bardzo szeroką dziedziną życia. W bardzo krótkim czasie ich objętość rozrosła się i niejednokrotnie każdy z nas nawet nie zobaczył kiedy,. Mamy wiele programów telewizyjnych, więc jeśli …
Tagi
Najnowsze komentarze

    Z roku na rok coraz bardziej programy telewizyjne naszpikowane są najróżniejszego rodzaju reklamami. O ile osoby dorosłe wytworzyły w sobie (przynajmniej duża część z nich) swoista „odporność na tego typu kampanię reklamowa, o tyle dzieci są bardzo podatne na wszelkie formy reklamy. Jako osoby o mniejszym krytycyzmie oraz z natury rzeczy łatwowierne, z ufnością przyjmują wszystkie informacje zawarte w materiałach reklamowych. Jest to w sumie normalne zachowanie, każdy z nas chciałby mieć cos tam więcej niż posiada obecnie, a jeśli przedmioty są prezentowane w sposób profesjonalny, ze znajomością ludzkiej psychiki (a zazwyczaj tak jest, gdyż przecież reklamą zajmują się najlepsi specjaliści), wielu z nas stoi na przegranej pozycji w starciu z reklamą. Córka czy synek urzeczony wspaniałą prezentacją produktu już wierci nam „dziurę w brzuchu”, byśmy dokonali zakupu. Wszelkie racjonalne tłumaczenia dziecku, że np. nie są to wyroby najwyższej jakość, czy są drogie – nie trafiają przeważnie do przekonania młodego człowieka. No cóż, najlepszym nauczycielem jest życie i doświadczenia zdobyte podczas dorastania.

    Dodaj komentarz

    Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

    Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>